Betrokkenheid op de social media kanalen van jouw onderneming is het belangrijkste ingrediënt. Betrokkenheid stimuleer je door aantrekkelijke content te gebruiken en deze met humor in te steken. Dit kan op basis van inhakers. Inhakers zijn berichten die gemaakt zijn op basis van gebeurtenissen. Het foute knopje ingedrukt wat leidde tot chaosKan een vliegveld op zijn kop komen te staan doordat een piloot een fout knopje indrukt? Ja, dit is gebleken op Schiphol. Door het induwen van een fout knopje werd er op het vliegveld gedacht dat er sprake was van een kaping. Echter bleek de piloot op het verkeerde knopje geduwd had. Het nieuws kwam naar buiten en bedrijven gingen hierop inhaken. Veel bedrijven gingen hier goed op inhaken. De verkoop van bladblazers stimuleren op RokjesdagJe kan jezelf afvragen of dit in 2020 nog een goed idee is, maar Gamma heeft een creatieve inhaker op Rokjesdag bedacht met een knipoog. Rokjesdag bleek voor Gamma een goed moment om haar bladblazers extra in het zonnetje te zetten. Krul erin Cillessen eruitEen gouden wissel. Zo kun je de wissel noemen. Krul erin, Cillessen eruit. Louis van Gaal, de toenmalige coach van het Nederlands Elftal had er de volste vertrouwen in. En met succes. Het bleek de beste beslissing te zien die hij in zijn carrière gemaakt heeft. In de laatste minuut van de tweede helft wisselde hij Krul en was het aan hem de taak om Nederland naar de volgende fase van het toernooi te keepen. Dit lukte en Andrélon haakte hier goed op in door haar eigen shampoo in het zonnetje te zetten die bekend staat om de perfecte ‘krul’. Duncan krijgt 12 puntenDe maximale score die je kan krijgen op het Eurovisie Songfestival is 12 punten. Hema kende op voorhand van het festival de maximale score toe te kennen aan Duncan. Hij kwam voor Nederland uit op het festival. Hema haakte in door haar taarten in het zonnetje te zetten die ook 12 punten bevatten. Nu ben je hopelijk geïnspireerd om creatieve concepten op te stellen. Heb je behoefte aan inhakers, maar kom je er zelf niet uit of aan toe? Neem dan contact op met ons team. Wij helpen jou graag. Deze blog is mede mogelijk gemaakt door Jeroen van Promoboer – relatiegeschenken met logo. |
https://promoboer.nl/ |