Bereikbaar zijn. Dat is iets wat iedereen tegenwoordig wilt. Vroeger was dit heel anders. De communicatiemiddel waren nog niet zo geavanceerd en dat zorgde ervoor dat je vaak mensen alleen face-to-face kon spreken. In de middeleeuwen was het zelfs zo dat belangrijke boodschappen werden doorgegeven doormiddel van een ‘bezorger’. Deze ridder reed van het ene naar het andere koninkrijk waar hij dan de brief afleverde. Dit zijn natuurlijk mooie verhalen, maar deze verhalen zijn voor ons bijna onwerkelijk geworden. Wanneer wij iemand willen spreken aan de andere kant van het land bellen we hen gewoon op. Internet en telefoonverbinding zorgt ervoor dat we mensen van over de hele wereld kunnen bereiken. Al deze mensen zijn ook heel persoonlijk te bereiken. Bijna elke mens heeft namelijk tegenwoordig een telefoon. Wanneer je dus specifiek iemand wilt spreken gaat dit heel gemakkelijk. Doordat de communicatiemiddel zo zijn verbetert de afgelopen jaren maken mensen ook steeds meer gebruik van deze middelen. Waar voorheen een smartphone ‘onzin’ leek, lijkt een smartphone tegenwoordig onmisbaar te zijn. Mensen communiceren tegenwoordig heel de dag door. Daarom is het voor bedrijven ook zo belangrijk om heel de dag bereikbaar te zijn. Consumenten of klanten kunnen namelijk op elk moment van de dag contact zoeken met een bedrijf. Wanneer een bedrijf ‘faalt’ in deze communicatie stappen consumenten al snel over naar een concurrent. Slechte communicatie zorgt er dus vaak voor dat u klanten verliest. Een goede antwoordservice is daarom van belang. Als bedrijf moet je er voor zorgen dat u altijd bereikbaar bent. Deze bereikbaarheid zorgt er namelijk voor dat de klanttevredenheid stijgt. Consumenten zullen meer vertrouwen krijgen in het bedrijf en ze zullen eerder en vaker herhalingsaankopen doen. Wanneer u deze antwoordservice (telefoonservice) niet kunt realiseren binnen uw bedrijf is het ook mogelijk om een externe telefoniste in te schakelen. Meer informatie op Bizziphone.com. |
https://www.bizziphone.com/ |