Pnr-merchandising

4 x promotieartikelen waarmee je opvalt tijdens een beurs

Zakelijk

Sta je binnenkort op een beurs of organiseer je een ander zakelijk evenement? Dan is het belangrijk om te beschikken over promotiemateriaal dat jouw bedrijf goed neerzet. Je wil tenslotte opvallen tussen alle andere bedrijven die zich presenteren. In deze blog vertellen wij hoe je opvalt met promotiemateriaal.

Cocktailprikkers

Niet alleen give-aways doen het goed op een beurs om op te vallen, maar met een lekker hapje weten mensen jouw beursstand ook wel te vinden. Een hapje is naast een smaakbeleving ook een ‘tool’ om een merkbeleving neer te zetten. Een hapje moet naast  smaakbeleving ook een merkbeleving neerzetten. Kleed je hapjes bijvoorbeeld aan met cocktailprikkers. Deze prikkers kun je full color bedrukken met jouw eigen logo of een ander uniek ontwerp. Bovendien zijn de prikkers verkrijgbaar in verschillende vormen. In de vorm van een ballon, een hartje, een klavertje vier of een sterretje. Door gebruik te maken van deze mogelijkheden, kun je de prikkers zo personaliseren dat ze een unieke beleving neerzetten.

Duurzame goodiebags

Wil je echt opvallen op een beurs? Creëer dan een unieke goodiebag met duurzame items voor je potentiële klanten. Oftewel, producten met een lange levensduur. Want hoe langer jouw doelgroep de goodies gebruikt, hoe langer ze aan je blijven denken. Het is bovendien een manier om te laten zien dat je waarde hecht aan kwaliteit. Want hoe langer producten meegaan, hoe beter de kwaliteit. Denk bij een duurzame goodiebag bijvoorbeeld aan een pen die lang meegaat of een correctbook waarbij je geen papier hoeft te gebruiken.

Papieren bekertjes

De beste gesprekken ontstaan onder het genot van een kop koffie. Een kop koffie is dan ook de perfecte gespreksstarter. En waar je normaal gesproken de kopjes koffie aanbiedt in saaie witte bekertjes, kun je er ook voor kiezen om ze te voorzien van een opvallend ontwerp. Een ontwerp dat past bij jouw merk. Wil je dat jouw merk en huisstijl echt in het oog springt bij potentiële klanten? Kies dan voor een bekertje met fotoprint of een all over print. Zo wordt het koffiemomentje met een prospect nóg beter.

Waterflesjes

Tijdens een beursdag ben je constant in gesprek met je netwerk en/of potentiële klanten. Kortom, je bent constant aan het praten. Daarom is gehydrateerd blijven gedurende de dag ontzettend belangrijk. Om ervoor te zorgen dat jij en andere beursbezoekers genoeg water drinken, kun je waterflesjes uitdelen met jouw logo op het etiket. En heb je in het beursgebouw verschillende watertappunten? Dan kun je hervulbare waterflessen uitdelen. Een voordeel is dat mensen deze na hun beursbezoek kunnen blijven gebruiken.